Terima kasih kerana anda sudi melawat blog ini.Jika sudah singgah kat blog ini,sudi-sudilah follow yea tanpa sebarang paksaan.

Followers

Pages

Wednesday 8 June 2011

jangan pandang belakang eaaaa...

HEY SOUL BLOG.. JUM BCA APA YANG AKU NAK SHARE NIH..LET'S..

pada suatu malam aku bawak kereta evo9aku yg cantik dan sedang aku lalui jalan gelap ,aku nampak la.. sorang makcik dlm lingkungan 40-an sedang melambai2kan tangan.akupun berilah dia naik kereta aku ni... dia kata dia nak balik kat umah dia kat kg.!@#$.dlm pejalanan ,aku tengok dlm cermin mukanya berseri2 cam puteri,lepastu akutengok lagi ,muke die berkererut cam kuih lapis plak.... aku pun cemas dan teringatkan hantu..aku tengok lagi muke die ,tapi muke die cam puteri balik aneh kan....lepastu sampailah kat umah die .die punturun dr kete aku ....aku terbau bende busuk cam bangkai kat seat belakang.....aku tengok dan rupe2nye makcik tue tu berak!! terok punye orang patut lah busuk cam bangkai!!!tak gune!!!
p/S : haha..apelah mkcik tu.. org da tumpangkan..dia jdikan jamban..ih-3

No comments:

Post a Comment